Garden Hotel Wellness és Konferencia - Szolnok

Telefonszám: (36) 30 593 8416
Szolnok, Tiszaliget

Bejelentkezés, szoba elfoglalása

 

A szállodai szoba elfoglalása a recepción történő bejelentkezés után lehetséges, mely során a bejelentőlap kitöltésekor a recepció kérheti személyazonosító okmány és lakcímkártya bemutatását. A vendég az okmány bemutatására, átadására nem kötelezhető, azonban a szálloda ezzel a Ptk.-ban meghatározott kármegelőzési, kárenyhítési kötelezettségét teljesíti, így az okmány bemutatása szerződéskötési feltétel.

 

Bejelentkezéskor a szálloda kérheti a vendégtől a teljes szállásköltség kifizetését. Fizetési garanciaként készpénz letétet, vagy bankkártya előengedélyezést kérhet.

 

A szálloda a megrendelt és visszaigazolt szobamennyiséget az érkezés napján 14 órától biztosítja. Korábbi bejelentkezés 10 órától felár ellenében lehetséges, amennyiben a vendég kérését előre jelezte, és a szálloda azt visszaigazolta. A kérés megtagadását a szálloda nem köteles indokolni.

 

A szoba elfoglalása és a szálloda letéti felelőssége a szobakulcs, illetve a mágneskártya vendégnek történő átadásától kezdődik. A szálloda étterme és parkolója ez előtt is használható. A Wellness részleg igénybe vétele csak a szoba elfoglalása után lehetséges.

 

Kijelentkezés

 

A szálloda a szobát az utazás napján egyéni foglalás esetén 11 óráig, csoportos foglalás esetén 10 óráig biztosítja. Későbbi kijelentkezés 16 óráig felár ellenében lehetséges, amennyiben a vendég kérését előre jelezte, és a szálloda azt visszaigazolta. A kérés megtagadását a szálloda nem köteles indokolni.

 

A szálloda Ptk. 6:369. § szerinti felelőssége a kijelentkezés időpontjáig áll fenn. A kijelentkezés a házirendben meghatározott időpont elérésével automatikusan bekövetkezik, ezután a szálloda jogosult a szobaajtót lezárni.

 

A szálloda kéri, hogy a kijelentkezés során a szobakulcsot, illetve a mágneskártyát a recepción adják le. Ezek elvesztése, megrongálódása, le nem adása fizetési kötelezettséget ró a vendégre.

                                                            

Amennyiben az előzetes megrendelés másként nem rendelkezik, a vendég a tartózkodása ellenértékét legkésőbb kijelentkezésekor köteles kiegyenlíteni.

 

Fizetés nélküli távozás esetén a szálloda jogi következményeket érvényesíthet, mint a vendég bevitt dolgainak visszatartása és a szálloda zálogjogának érvényesítése (Ptk. 6:370. §), esetleg rendőri feljelentés csalás jogcímén, illetve a követelés behajtása peres úton.

 

Utólag felmerült költségeket (például a szobai minibárból való be nem jelentett fogyasztás, vagy károkozás) és a ki nem egyenlített díj összegét a szálloda a vendég bankkártyáján érvényesítheti, vagy érvényesíti.

 

Látogatók fogadása

 

A vendég látogatót a szállodai szobájában fogadhat, amennyiben a recepción ezt jelzi. A látogató magatartásáért – beleértve az esetleges károkozását is – a vendég felelősséggel tartozik. A szobafoglalásban szereplő létszámon felüli vendég után a szálloda különbözeti díjat számol (az összeg az eredeti foglalásra vonatkozó árkód különbözeti díja).

 

18 év alatti vendégek a szállodában

 

18 éven aluli vendég csak cselekvőképes személy felügyelete mellett foglalhat szobát.  A 18 éven aluli vendég épségéért, magatartásáért, károkozásáért a szülő, vagy az a cselekvőképes személy felelős, akinek kíséretében érkezett.

 

18 év alatti személy a szálloda területén nem fogyaszthat alkoholt, nem dohányozhat és elektromos cigarettát sem használhat. Ezen előírások betartásáért a 18 év alatti felügyeletét ellátó cselekvőképes személy köteles gondoskodni.

 

Cselekvőképes személy felügyelete nélkül a szobában, illetve a Wellness részlegben 10 éven aluli személy nem tartózkodhat egyedül.

 

Nem cselekvőképes személy önállóan nem köthet szerződést a szállodával, és nem jogszerű, ha egyedül veszi igénybe a szálloda szállásszolgáltatását.

 

Szállodai berendezések

 

Kérjük vendégeinket, hogy a szálloda berendezéseit, eszközeit csak rendeltetésszerűen használják! A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkat a vendég köteles megtéríteni.

 

A szálloda berendezési, felszerelési tárgyai csak a szálloda előzetes engedélyével vihetők ki a szálloda területéről. A szállodai szoba bármilyen átrendezését csak a szálloda munkatársa végezheti. Az önkényes átrendezésből eredő károkat a szálloda a vendégre terheli.

 

Szálloda tulajdonának elvitele bűncselekmény – kivéve, ha azt a vendég megvette, vagy az elvitelt a szálloda előzetesen engedélyezte. Jog nélküli elvitel esetén a szálloda büntetőfeljelentést tesz, illetve kártérítési pert indít.

 

Ha a vendég valamilyen szállodai berendezés, felszerelés hibáját, vagy nem rendeltetésszerű működését észleli, haladéktalanul értesítse a szállodát. A vendég a hibát nem javíthatja ki, az ebből eredő károkért – még akkor is, ha a kár kizárólag saját magát érte – a szállodát felelősség nem terheli.

 

Wellness részleg

 

A szálloda Wellness részlegét és annak szolgáltatásait a vendég csak a saját egészségi, fizikai és mentális állapotának ismeretében, és az ennek megfelelő mértékben veheti igénybe. A nem az állapotának megfelelő Wellness használatból eredő károkért és problémákért a szálloda a felelősségét kizárja.

 

A Wellness részlegben van recepciós felügyelet, szükség esetén segítséget ott lehet kérni. A felügyelet elsősegély helyként is működik.

 

A Wellness részlegben mérsékelt alkoholfogyasztás engedélyezett, az ittas vendéget a személyzet kiutasíthatja és kivezetheti a Wellnessből. Üvegtárgyak bevitele, valamint az étkezés a Wellness területén nem engedélyezett. Az ebből eredő károkért és sérelemért a szállodát nem terheli felelősség.

 

A Wellness vétlen vagy szándékos szennyezése esetén a tisztítás, fertőtlenítés költségét és az erre az időszakra eső elmaradt haszon megtérítését követelheti a szálloda.

 

Internet elérhetősége

 

A szállodában szabad hozzáférésű wifi rendszer működik díjmentesen. A wifi használat következtében a vendég készülékében keletkezett károkért a szálloda a felelősségét kizárja.

 

 

Biztonsági rendszer

 

A szállodában zártláncú kamerarendszer működik, mely személy-, és vagyonbiztonság, illetve tűzvédelmi szempontok alapján folyamatosan üzemel, és rögzíti a felvételeket. A felvételek tárolási ideje 10 nap. A Lobby, a parkoló területe, és a Wellness részleg be van kamerázva, de a szállodai folyosók nem.

 

Elektromos készülés használata a szobában nem engedélyezett. Ennek megszegéséből eredő károkért a vendég felelősséggel tartozik. Tűz esetén a vendég köteles értesíteni a recepciót, követni a személyzet utasításait, illetve amennyiben testi épsége nincs veszélyben a folyosókon elhelyezett készülékekkel az oltást megkezdeni.

 

Dohányzás, elektromos cigaretta használata

 

A nemdohányzók védelméről szóló 1999. évi XLII. törvény rendelkezéseinek megfelelően a szállodában csak a kijelölt dohányzóhelyen engedélyezett a dohányzás (elektromos cigaretta is). A dohányzásra vonatkozó szabály megsértése esetén a szálloda alkalmazottai jogosultak a vendéget figyelmeztetni és jogsértő magatartásának abbahagyására felszólítani. A vendég jogsértő magatartása következtében a szállodára kirótt bírságot tovább hárítja a vendégre.

 

„Ne Zavarj!” figyelmeztető tábla kihelyezése

 

A „Ne zavarj!” táblát a vendég saját felelősségére és kockázatára helyezi ki. A szálloda mentesülhet a napi takarítási kötelezettsége alól, ha a takarítási időpontban a „Ne zavarj!” tábla lóg a vendég ajtajának külső kilincsén.

 

A szálloda figyelmen kívül hagyhatja a „Ne zavarj!” tábla kint létét néhány esetben (például tűz esetén, megalapozott veszély gyanúja vagy megléte esetén, az elutazás napján a kijelentkezésre megadott időpont eltelte után, ha huzamosabb ideig kint lóg a tábla szobaellenőrzésre, stb.).

 

Napi takarítás rendje

 

A szálloda személyzete a napi szobatakarítást 08 és 16 óra között végzi. Ágynemű csere két éjszaka után esedékes, törölközőt naponta cseréli a személyzet. A vendég magatartása miatt erősen szennyezett (például hányás, ürülék, stb.) szoba takarításának, esetleg fertőtlenítésének költségét részben vagy egészben a vendégre hárítja.

 

Mosás, vasalás

 

A szálloda végez mosási, vasalási szolgáltatást díj ellenében. Ezt kizárólag a vendég vagy a ruházatában található mosási, vasalási utasítás szerint végzi. Az utasításnak megfelelően végzett mosás, vasalás során keletkezett károkért nem vállal felelősséget. A mosási, vasalási szolgáltatást munkanapokon nyújtja a szálloda.

 

Minibár

 

A szállodai szobákban lévő minibár hűtőkben csak a szálloda által bekészített termékek helyezhetők el. A minibár fogyasztást naponta visszatöltik, és terhelik a vendég számlájára.

 

Parkolási rend

 

Mivel a szálloda tulajdonában és üzemeltetésében van a parkoló, a vendég autójában a parkolóban keletkezett kárért a szálloda a napi szobaár ötvenszereséig kártérítési felelősséggel tartozik. Amennyiben a vendég egy másik parkoló autóban kárt okoz, azért felelősséggel tartozik, és a kárt közvetlenül a károsulttal köteles rendezni.

 

A parkolóban a KRESZ előírásai szerint kell közlekedni. A parkoló díjköteles.

 

A vendég betegsége, halála

 

A vendég megbetegedése esetén a szálloda orvosi segítséget ajánl fel, aki, mivel nem a szálloda alkalmazottja, a megállapított diagnózisért, az alkalmazott terápiáért a szálloda nem vállal felelősséget.

 

A vendég fertőző betegsége esetén a szálloda a 18/1998. (VI. 3.) NM rendelet alapján fog eljárni. A szálloda kiköti, hogy a vendég fertőző betegsége esetén a szálloda jogosult a szállodai szerződést azonnali hatállyal, visszatérítési kötelezettség nélkül felmondani, és a vendéget a szálloda azonnali elhagyására kötelezni.

 

A vendég halála esetén a szálloda köteles a jegyzőt értesíteni. A szálloda kiköti, hogy a vendég halála esetén az ezzel kapcsolatos eljárási költségeket és az esetleg igénybe vett szolgáltatások szálloda által kifizetett díjának megtérítését az örököstől és/vagy a hozzátartozótól követelheti.

 

Talált tárgyak kezelése

 

Amennyiben a vendég a szállodában gazdátlan dolgot talál, akkor azt a recepción adhatja le (a talált dolog nem tulajdonítható el). A vendég szállodában hagyott dolgait a szálloda legfeljebb 3 hónapig köteles őrizni. Az elhagyott élelmiszert, gyógyszert, romló dolgokat a szálloda megsemmisíti.

 

Háziállat behozatala

 

A szálloda területére háziállat behozható, a szállodai szobába pedig felár ellenében. A behozható háziállatok fajtái: kutya, macska, kisemlős (maximum kettő darab szobánként). A bevitt állat magatartásáért, tisztaságáért, az általa okozott kárért a vendég tartozik felelősséggel. A bevitt állat nem maradhat őrizetlenül a szobában.

A szálloda kártérítési felelőssége

 

A szálloda a vendég szállodába bevitt dolgaiban keletkezett kárért felelősséggel tartozik. Készpénz, értékpapír, értéktárgy esetében, ha ezeket őrzésre átvette (például a központi széf), a teljes kárt köteles megtéríteni, egyéb bevitt dolgok esetében a napi szobaár ötvenszereséig terjed a kártérítési felelőssége (Ptk. 6:369. §).

 

A szálloda közös helyiségeibe bevitt dolgainak megőrzése a vendég felelőssége. A szálloda berendezéseit, szolgáltatásait a vendég saját egészségi, fizikai és mentális állapotának ismeretében és tudatában használja, az ettől eltérő vagy nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért való felelősségét a szálloda kizárja.

 

Ébresztés

 

A szálloda vállalja a vendég általa kért időpontban történő ébresztését, ez azonban nem szolgáltatás (díja nincs), hanem figyelmességi gesztus, amit kizárólag a vendég felelősségére és kockázatára végez. A késői, vagy elmaradt ébresztésből eredő károkért való felelősségét kizárja.

 

Adatvédelem

 

A szálloda rendelkezik GDPR szabályzattal.

Kérje ajánlatunkat!